loading...
عاشقان خدا
mahdi بازدید : 73 شنبه 18 آبان 1392 نظرات (0)

 

روز عرفه :

1- مطمن باش حرفهایت هر جند تکراری باشد

یکی هست که به انها گوش میدهد ان کسی نیست جز خدا

2- از پنجره ی روزگار به درخت عمر که مینگرم

خوشتر از یاد خدا ثمری نیست

3- خدایا من چه سازم خسته ی راهی درازم

نه فرهاادم که مُرد از داغ عشق ,نه ایوبم که با

دنیا بسازم

 

روز عرفه :

1- مطمن باش حرفهایت هر جند تکراری باشد

یکی هست که به انها گوش میدهد ان کسی نیست جز خدا

2- از پنجره ی روزگار به درخت عمر که مینگرم

خوشتر از یاد خدا ثمری نیست

3- خدایا من چه سازم خسته ی راهی درازم

نه فرهاادم که مُرد از داغ عشق ,نه ایوبم که با

دنیا بسازم

4- یا رب رو سیاهم مکنی

محتاج گدا و پادشاهم مکنی

مو سییه ام کردی به رحمت خویش

با موی سپید رو سیاهم مکنی

5- بار الها !‌دفتر جرم مرا روز جزا باز مکن

من به امید عطای ت خطا کار شدم

6- خدایا

من اگر بد کنم

تو را بنده های خوب بسیار است

اما تو اگر مدارا نکنی

من را خدای دیگر کجاست ؟

7- در سکوتی که دلت دست دعا باز نمود

یاد ما باش که محتاج دعاییم هنوز

8- از خدا برگشتگان را کار چندان سخت نیست

سخت کار ما بود کز ما خدا برگشته است

9- جز خدا کیست که در سایه مهرش باشیم

رحمت اوست که پیوسته پناه من و توست

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون در رابطه با این وبلاگ چیه ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 65
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 30
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 48
  • بازدید ماه : 45
  • بازدید سال : 973
  • بازدید کلی : 28,785