loading...
عاشقان خدا
mahdi بازدید : 58 سه شنبه 23 مهر 1392 نظرات (0)

من چقدر ثروتمندم :

هوا بد جوری طوفانی بود و آن پسر و دختر کوجولو حسابی مچاله شده بودند . هر دو لباس های گشادی بر تن داشتن و پشت در خانه می لرزیدن .

پسرک پرسید : ببخشید خانم ! شما کاغذ باله دارین...

من چقدر ثروتمندم :

هوا بد جوری طوفانی بود و آن پسر و دختر کوجولو حسابی مچاله شده بودند . هر دو لباس های گشادی بر تن داشتن و پشت در خانه می لرزیدن .

پسرک پرسید : ببخشید خانم ! شما کاغذ باله دارین.

کاغذ باطله نداشتم و وضع مالی خودمان هم چنگی به دل نمیزد و نمیتوانستم به انها کمک کنم . می خواستم یه جوری از سر خودم بازشان کنم که چشمم به پاهای کوچک انها افتاد که توی دمپایی های کهنه کوچکشان قرمز شده بود . گفتم : بیاین تو واستون یه فنجان شیرکاکائو گرم درست کنم . انها را داخل اشپزخانه بردم و کنار بخاری نشاندم تا پاهایشان را گرم کنند.

بعد یک فنجان شیر کاکائو و کمی نان برشته و مربا به انها دادم و مشغول کار خودم شدم . زیر چشمی دیدم که دختر کوچولو فنجان خالی را در دست گرفت و خیره به ان نگاه کرد بعد پرسید :

ببخشید خانم ! شما پول دار هستید نگاهی به روکس نخ نمای مبلمان انداختم و گفتم : من اوه ... نه دختر کوچولو فنجان را ارام روی نعلبکی ان گذاشت و گفت : آخه رنگ فنجون و نعلبکی اس به هم می خوره .انها در حالی که بسته های کاغذ را جلوی صورتشان گرفته بودند تا باران به صورتشان شلاق نزند رفتند.

فنجان های سفالی آبی رنگ را برداشتم و برای اولین بار در عمرم به رنگ انها دقت کردم . بعد سیب زمینی ها را داخل آبگوشت ریختم و هم زدم ‍‍, سیب زمینی , آبگوشت , سقفی بالای سرم , همسرم , یک شغل خوب و دائمی همه اینها به هم می آمدند . صندلی ها را از جلوی بخاری برداشتم و اتاق نشیمن کوچک خانه را مرتب کردم .

لکه های کوچک دمپایی را از کنار بخاری پاک نکردم می خواستم همیشه انها را همان جا نگه دارم که هیچ وقت یادم نرود چه ادم ثروتمندی هستم.

 


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون در رابطه با این وبلاگ چیه ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 65
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 30
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 75
  • بازدید ماه : 72
  • بازدید سال : 1,000
  • بازدید کلی : 28,812